Про місто Підприємства та бізнес Міська влада Гуманітарна сфера Сервіс та відпочинок
Міські оголошення
Робота
Фотогалерея
Міський Форум

cheap air jordans uk cheap mont blanc pens hollister outlet uk adidas jeremy scott uk hollister outlet cheap air jordans gucci belts uk nike shox uk cheap nike air max 90 gucci belt uk

bolsos michael kors nike huarache baratas montblanc boligrafos nike outlet polos ralph lauren baratos oakley baratas michael kors bolsos new balance 574 new balance baratas boligrafos montblanc nike air force baratas polo ralph lauren baratos nike air force 1 nike huarache

Головна сторінка

Візитівка міста

Міські новини

Пошук у новинах

Архів новин

Довідкова служба


Загрузка...
Українські міста в Iнтернеті

Українські міста в Інтернеті
Інститут трансформації суспільства
Портал Олега Соскіна - аналітика, статті, коментарі, новини в Україні та за кордоном
OSP-ua.info - События, комментарии, аналитика


Курсы валют
Курсы валют
Курсы валют

14-05-2014

У Сєвєродонецьку так звана «армія Південного Сходу» змусила провайдера вимкнути українські канали

7 травня штаб самопроголошеної «армії Південного Сходу» надіслав директору ТОВ «Вокар Холдинг», що надає послуги кабельного телебачення у м. Сєвєродонецьку (Луганська обл.), листа з вимогою вимкнути з ефіру дев'ять українських каналів. Про це йдеться у листі, копію якого на адресу «Телекритики» надіслала прес-служба каналу «112 Україна».

У вимозі про вимкнення українських каналів стверджується, що київська влада начебто «розв'язала інформаційну війну проти Луганської області». У даному документі згадується наказ так званого «народного губернатора Луганської області» Валерія Болотова, який 7 травня підписав документ про заборону на території області каналів з «профашистською орієнтацією».

Згідно із вимогою штабу «армії Південного Сходу» провайдерам слід вимкнути наступні українські телеканали: «Інтер», «Україна», «1+1», ICTV, СТБ, Новий канал, 5-й канал, «112 Україна», ТВі.

Замість цих каналів сепаратисти рекомендували провайдеру транслювати канали «Россия 24» та Lifenews.

На сайті провайдера 8 травня з'явилось оголошення, що згідно з наказом «губернатора Валерія Болотова» та погрозами фізичної розправи над працівниками компанія призупиняє трансляцію дев'яти українських каналів.


ТелеКритика

[версія для друку]
[обговорити на форумі] [підписка на розсилку]

nike blazer damskie nike blazer sklep moncler kurtka oakley praha ray ban praha abercrombie mikina polo ralph lauren praha hollister praha hollister mikina abercrombie praha michael kors kabelky hollister sk air jordan tenisky nike free 5.0 bayan nike free run bayan

TyTa

http://www.promdressess.org/ | Borse Louis Vuitton Outlet | nikefreerun2france.fr | http://www.nikeairmaxpascher.org/ | Christian louboutin chaussure | Chaussures Christian Louboutin Pas Cher | http://www.promdressmall.org/ | Iphone 6 Case | Sherri Hill Prom Dresses | http://www.finaljersey.com/ | Sac Michael Kors Pas Cher | Goyard St. Louis Tote | Canada Goose Sale | Kobe Bryant Jersey | Patrick Sharp Jersey | http://www.saclv.org/ | http://www.lightningstanley.com/